روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................
روزگارنو

روزگارنو

ازهمه چیز ؛از همه جا؛در اینجا...................

سبد دل

سلام دوستان خوبم


ممنون از همه دوستانی که به من لطف دارن وبرام پیام میدهند


 این پست یک ایده زیبا با بافت حصیری کاغذی برای جعبه هدیه یا تزیین تولدیا...براتون آماده کردم.


این کاردستی زیبا را می تونید با همکاری فرزندتون بسازید وازش در موارد مختلف استفاده کنید.


ما هم توی خونه درستش کردیم ببینید...........





آموزش تصویری در ادامه مطلب.......................


ببخشید نمی دونم چی شده که تصاویر خیلی تار میشه وقابل رویت نیست  .





روی این دل شیطون کلیک کنید تا الگوی کاردستی را با فایل pdf دانلود کنید.....

حالا شما الگو را ببینیددر اولین فرصت اگه تمایل داشتید وبرام پیام گذاشتید براتون تصاویر با کیفیت


را براتون نمایش میدهم........


بازم ببـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخشید........


نظرات 7 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام خیلی کارها خوب هستند اما کاش هم این کار هم کیف بافتنی رو کامل توضیح بدهید چون من با دیدن خودم یاد میگیریم
مرسی

یلدا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

بابا من الان 10 سالمه فرزند کجا بود ؟؟؟ تعریف از خود نباشه با استعدادم بیشتر اون چیزایی رو که دیدم ساختم

شما گلی و هنرمند خوب برای خودت درست کن دختر گلم

محمد یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ق.ظ http://princemovie.vcp.ir

چرا این نصفش نیس

مها سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ http://طیباطیبببببببببفلغ

دستت درد نکنه شما خیلی هنرمندی

سلام ممنونم

نرگس پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 06:02 ب.ظ

من هم از این درست کردم و به مامانم هدیه دادم خوشش اومد ممنون

چه خوببببببببببببببببببببببببب

مهرناز جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 ق.ظ

این فایل نصفش نیست

مگه یه صفحه بیشتره که نصفش را نیست

ریحانه جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ

خیلی عالی بود من نصف بیشترش رو درست کردم و به دوستام هدیه دادم

سلام چه خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد